Co přesahuje můj rámec

Ahojky čtenáři,

divíte se možná proč publikuji zrovna zde, pod vlivem největší a nejokatější cenzůry na internetu. Ano správně google smrdí. Zároveň vedu ještě jeden blog na gameparku, jako svou pýchu nad svými studiemi. Odkaz na články je tady: http://www.gamepark.cz/blog.asp?id=91

Bohužel však zde jsou maximalně dva kvalitní články, který stojí za prozkoumání. Představil jsem se dost jasně v minulém článku, pravděpodobně většina z vás ví, kdo jsem nebo kdo jsem býval či kdo budu, u některých případu aplikujeme-li teorii paradoxu časoprostoru mě vlastně ani nikdo znát nemuže neboť neexistuji v časoprostorové křivce, která byla narušena a nastolena znova..

Eh, trošku jsem vás zdřejmě zamotal. Tudíž, tady najdete moje úvahy dojmy a práce. Teda né všechny, ty kvalitnější si uchovávám na svém tajném diskovem segmentu, silně zašifrované pomocí algoritmu Twofish... Ale to je možná pro jinou diskuzi... Konečně si tímhle způsobem nacházím místo na internetu pro svoje výtvory. Nejsem žádný profesionál, ani literální fanatik tak to tu berte s mírou...

Podepsán
Váš Destty
 
TOPlist