Destty se vám představí

Ahoj,

UPOZORNĚNÍ: TENTO ČLÁNEK JE STARŠÍ JEDNOHO ROKU

jsem D.e.s.t.t.r.o, samozřejmně je to moje přezdívka, pravý jméno nikde na netu nenajdete, funguju takhle už docela dlouhou dobu, vlastně od doby kdy jsem přišel na Gamezonu, od tý doby používám tento nick takřka všude, kromě warez for a profilu s pochopitelných důvodu.

Jsem čech, žící momentálně v Chorvatsku, jelikož tady studuji na střední škole, pokud se to dá takhle říct. :) Je mi 19+ let, dřystem o tom jak vypadam vás určitě nebudou zajímat, a jaký jsem to vlastně taky není nic zajímavého. Ale jsetli to chcete všechno vědět, stačí juknout na nějaký můj profil, ovšem k tomu se dostanou jen zasvěcení.

Jaký tedy vlastně jsem? Popsal bych se jako arogantního, sobeckého, egoistického ateistického tvora, který chodí po planetě zemi. Co by se k tomu dalo více říct? Snad jen, že zastávám názor svobodnýho světa, krajního kapitalistického imperialismu a že mým žitoním cílem je zemřít. Ostatně udělejte si vlastní názor.

Co vlastně mám rád? No dalo by se říct, že to co mi nevadí. Je málo věci, které mi skutečně dokážou zvednout tlak, kromě některých exotů. O tom někdy jindy, rád mám všechno možný, od svého města, státu moravsko-slezkýho, přes vodnici a svých felaz až k rajské omáčce. Libuju si ve vodních dýmkách, smysluplných rozhovorech, hospotskejch hrách a vyspávání.

No to by byl dřyst o mě, já tvrdím jedinou věc, chceš-li mě poznat, dám ti možnost, ale budeš litovat, že jsi chtěl něco zrovna odemně.

 
TOPlist