Thứ sáu và thứ bảy resumé

Tohle byl dost hustej weekend, osmnáctiny skvělé kamarádky jsou za mnou nastejno jako Kiss Mise v Rivce. Kdo ví o čem mluvím, ten nechť se zdrží komentářů.

Tak tedy nejmenovaná slečna s iniciály ZP slavila svých osmnáct let v doprovodu svých přátel, doufám tedy, že přátely jsou všichni. Začalo to všechno hodně slibně, pochodovým cvičením přes půl města. Jakmile se seskupila první část skupinky sebevrahů, kteří se obětovali k zapíjení této životně důležité chvíle, vyrazilo se pro flaštičku zahřívadla v tyto krásně mrazivé dny. Viděl jsem nejistotu v očích prodavačky, která se na ZP dívala velmi podezřívavě ale zkouškou ohněm prošla ZP velice vlídně. Po sekundovém uvážení a teoretickém propočtu cesty se uznalo, že bude lepší projet se taxíkem... O pár minut později již bylo vypito a díky půlkám fakt hnusné vodky, která mi osobně vůbec nechutnala, jelikož mi připomínala biolíh. Se vyrazilo do clubu, kde začala ta pravá kalba. Bohužel, tedy moje myšlenky končí, nikdo zajisté neví přesně proč, domu jsem se dostal ze svou užasnou přítelkyni ale není pochyb o tom, že jsem měl své v krvi...

Den na to bylo roznodnuto jít na Kiss misi, ze dne předtím mi bylo opravdu velice špatně. Raději sem ponechal své naděje na chlastuplný večer doma a rozhodl jsem se jet autíčkem, celou akcí mě provázel věrný Whir, který opravdu uměl zaperlit. Dvě nejmenované osoby mi však narušily večer svými myšlenkami, ale o pár hodin později vše bylo v cajku u vychlazené Kofoly ze skvělými přáteli, které by si ledakdo přál...

Menší uváha na závěr; proč pít, když to de i bez toho? Odpověd je nejistá ale já tvrdím že všechno má své kouzlo.. samozřejmě jako celý víkend s nejúžasnějším člověkem na světě... :)
 
TOPlist