Fenomén : Stante se fanouškem

Fenomén: Staňte se fanouškem

Milujete na fejsu taky to tlačítko „Staňte se fanouškem?“ Tak jsem si řekl že s toho poskládám svůj denní stereotyp. To takhle jednou začalo sázkou s kamarádem že to není možné aby se s toho dal vytvořit příběh, ale myslím si že to zvládne kde kdo.



Jsem z města Frýdek Místek které je ve státě Česká republika kde je známý Radegastismus a taky nejlepší české pivo a někteří nejmenovaní občané zde trpní syndromem zvaný KOPR( Kurewský odpor k práci) a někteří nejmenovaní občané zde trpní syndromem zvaný ale jak se říká Někdo umí PRACOVAT a někdo zase VYDĚLÁVAT ;) a kdo nemá Money je v prdeli. Ikdyž je to Ironie co se děje ve státě Česká republika. Ikdyž Slovensko na tom není o moc líp. Vezmě te si jenom jak Bomba letěla až do THE UNITED STATES OF AMERICA – USA

Začal bych svůj den slovem ŠKOLA ;)) ♥, protože já NESNÁŠÍM VSTÁVÁNÍ DO ŠKOLY!!! a kdo jo? Když už tak jak naší předci hlásali Chceme ve škole místo židlí postele!!!!!!!...:-D . Ale toho se nedočkáme když už nic jiného tak PODPOŘME NÁVRH ZÁKONA: Začátek vyučování od 9:00 na všech školách! Nebo alespon CHCEME CHŘIPKOVÝ PRÁZDNINY!!!Prasečí chřipka je TADY !! Stávkujeme !! Nejdeme do školy !! už to zní v mých uších ale Nesnáším zklamání :( Zkurvená škola! Moje škola nebude mít chřipkové prazdniny, ani kdyby tam byl MOR. Ale co už Odpočítávám dny do prázdnin tak ale když už tam musíme tak alespon Chceme do škol notebooky místo sešitů a učebnic!Ikdyž i na to můžem zapomenout místo toho učitelé prudí s nějakým jejich manifestem Stop kurvení češtiny / StHoP KuRwEnIiI CzEsHtHiNkY můj názor spočívá v tom že Škola je blázinec, kde si pár pacientů hraje na učitele! =D což je určitě Pravda. Prostě Za všechno můžou učitelé!! jenom učitelé kecaj samý blbosti.... Nesnáším učitelé co jenom furt poučujou :) Nenávidíme učitele! Učitelé by nás měli milovat, protože na nás vydělávají! Taky vám učitelé dělají ze života peklo?


Škola nás má pripraviť na život,nie o život a taky se mi nelíbí že Prospěch ve škole není ukazatelem inteligence stundeta... Dobře, Furt kecam kraviny co nedávaj smysl,občas řeknu i něco chytrýho! xD ale To že jse chytrý/á, neznamená že jsem šprt!! ptám se PROČ?? Se nemůžeme nerodit chytrý a nechodit do ty zkur.. školi?!?!! Ale Nechci být jednička, protože jednička je moc blízko nule ale Nesnáším když učitelé nadržují žákům!!!

Škola = ÚSTAV nechme na někdy jindy. Když přídu ze školy tak je to jasný Nesnáším když příjdu dom a rodiče se mě hnedka ptají co ve škole jsem ještě dost nasraný. Příjdu ze školy a jako první zapnu Fejsbuk:D Fejsbuk je požírač času :) hned mastím Hry to je pak samý Farmville Happy Aquarium a další blbovinky. Chci u počítače záchod, plnou ledničku a postel ! Protože Jídlo u počítače je nejlepší!!

Můj Večerníček je Hospoda to je to kde Nahoru musí každý sám, dolů už ti všichni pomůžou. A taky miluji ty Noční procházky. Ale Žiju zdravě ! - Do hospody chodím zásadně pěšky :D Miluji sezení v hospodě s přátel hrdě prohlašujem JEBE VÁM? - POĎTE K NÁM protože my Bez hudby neprezijem ! Tady jde do tuhého, ukazuje se Největší česká lež!!....POJĎ NA JEDNO :-D jasně, prvni začnem konzumovat Pivo protože já Mam rad PIVO a Pivo je zdravé! Chci, aby PIVO bylo zadarmo !! nejlepší je Studené točené pivo v horkém dni ale je Neuvěřitelný, jak může být během 5-ti minut všecko v piči!:/ to pak příde Vodka+ Red Bull pak Točená Kofola + RUM a pak se divím že nesnáším, když bliju a leze mi to i nosem :D za tohle Všichni chlapi by zasloužili vykastrovat! Co mi to provedli. Ale i tak Miluju chvíli, kdy sme všichni v náladě a tlemíme se samé kravině...xD prostě Někdy je potřeba se pořádně ožrat :) Kamarádi jsou pro mě druhá rodina =) a na skoro konec Druhá největší česká lež: DOPIJU A JDU DOM joObčas se mě stává to, že se ožeru tak že si nic nepamatuju! A vždycky tvrdím Chci život žít, NE jen ho přežít !!!

Domů se má chodit za světla :D proto to i dělám a pak příde na to že Žena je to nejlepší stvoření! Miluji to..když mi řekne→ Miluji Tě!:-* ale já na to Nestačí říct MILUJI TĚ,musíš to dokázat... Miluju to Sexy spodní prádlo ale Sex je jediná dřina, která stojí za to! Ale pak vždycky prohlásím Chci umřít při sexu!

Možná proto Chodíme pozdě spát... nakonec prohlásím Chci jít spát..Tak zasni xD ale furt Jsem rád když se ráno probudím dřív a vím, že ještě můžu spát ;)



To je můj den. Doufám že se vám líbil, protože já si ho vždycky užívám na plno... :) A co vy?

 
TOPlist